مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 13:502021-05-25فرهنگي

«هامون»؛ فیلم بدون پوستر سینمای ایران/ افتتاح یک نمایشگاه متفاوت


آیین افتتاح نمایشگاه مروری بر گزیده پوسترهای بین المللی سینمای ایران و پوسترهای سینمایی کوبایی با مرور خاطرات ابراهیم حقیقی از طراحی پوستر دو فیلم مطرح سینمای ایران، - به نقل از ستاد خبری سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مراسم رونمایی از پوسترهای دهه 60 و 70 با عنوان مروری بر گزیده پوسترهای بین المللی سینمای ایران و پوسترهای سینمایی کوبایی عصر روز 3 خرداد در پردیس چارسو محل برگزاری سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار شد.

ابراهیم حقیقی، محمدمهدی عسگرپور، امیر اسفندیاری، ایرج تقی پور، مونا زندی حقیقی و میثم مزلقانی از مدیران جشنواره و هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

امیر اسفندیاری معاون دبیر و رییس دبیرخانه مرکزی سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، در آغاز این برنامه بیان کرد: این پوسترها مربوط به دهه 60، 70 سینمای ایران است؛ البته در میان شان تعدادی پوسترهای دیگر هم هست.

در ادامه، ابراهیم حقیقی طراح پیشکسوت پوسترهای سینمایی اظهار کرد: از این جهت که جشنواره جهانی فیلم فجر یک دوره دیگر برگزار می شود، خوشحالم و این اتفاق را تبریک می گویم.

او افزود: وقتی در سال 62 بنیاد سینمایی فارابی تاسیس شد، بسیاری از عزیزان تصمیم گرفتند که پوستر فیلم ها، دارای شاخصه های بین المللی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هامون»؛ فیلم بدون پوستر سینمای ایران/ افتتاح یک نمایشگاه متفاوت

«هامون»؛ فیلم بدون پوستر سینمای ایران/ افتتاح یک نمایشگاه متفاوت