موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 12:402021-05-25سياسي

با همکاری مجلس به دنبال اصلاح قانون انتخابات شوراها هستیم


رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه قانون انتخابات دارای خلاءهایی است گفت: ما با همکاری مجلس شورای اسلامی به دنبال اصلاح قانون انتخابات شوراها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستیم ممکن است فکر کنیم که مشارکت پایین خواهد بود اما به امید خدا و با توجه به اینکه شوراها در انتخابات تأثیرگذار هستند، مشارکت بیشتر خواهد شد.

رییس شورای عالی استان ها تصریح کرد: در خصوص تأیید و رد صلاحیت اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به این نکته توجه کنیم و بین مردم جا بیندازیم که رد صلاحیت به معنای پایان کار سیاسی یک نامزد انتخابات نیست بلکه ممکن است در یک دوره صلاح دانسته نشود که یک فرد در حوزه ای خدمت کند.

رییس شورای عالی استان ها گفت: بسیاری گفتند که تأیید یا رد صلاحیت های این دوره سیاسی بوده است.

در حالی که این طور نیست و ما در دوره های قبل هم رد صلاحیت داشته ایم و این روند بر اساس استعلام چهارگانه صورت می گیرد، بنابراین مردم باید به افرادی اعتماد کنند که از همه نظر مورد تأیید هستند.

وی اضافه کرد: مردم باید به تصمیمات هیأت های اجرایی اعتماد کنند و بدانند که این افراد بر اساس منافع ملت تصمیم گیری می کنند و قصد و قرض شخصی وجود ندارد.

احمدی تصریح کرد: اگر کسی هم احساس می کند که به ناحق رد صلاحیت شده است می تواند اعتراض کرده و در صورت بروز اشتباهی سهوی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همکاری مجلس به دنبال اصلاح قانون انتخابات شوراها هستیم

با همکاری مجلس به دنبال اصلاح قانون انتخابات شوراها هستیم