مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:552021-05-25سياسي

روز به روز فرهنگ مقاومت در کشورهای سلطه ناپذیر اسلامی در حال گسترش است


اعطای بخشی از نمره ارزشیابی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان قرچک به منظور اهمیت رضایت ایثارگران از عملکرد ادارات، - ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: اعطای بخشی از نمره ارزشیابی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان قرچک به منظور اهمیت رضایت ایثارگران از عملکرد ادارات، تکریم خانواده های معظم شهدا و پاسداری از ارزش های ایثار و شهادت در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار خواهد گرفت.

بهمن خطیبی ظهر سه شنبه 4 خرداد ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک بیان کرد: از جمله تأکیدات ما به تمامی مدیران ادارات این است که در هر منصبی حضور دارند علاوه بر حفظ حرمت خون شهدا و تکریم خانواده های معظم آنها، از تمامی ظرفیت ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره گرفته و اقدامات کمی و کیفی را افزایش دهند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات دشمنان اسلام، مقابله با فرهنگ ایثار و شهادت و جلوگیری از گرایش جوانان مسلمان به این فرهنگ والا است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: دشمن همواره برنامه ریزی های گسترده ای برای این موضوع داشته اما به برکت خون شهدا و روحیه جهاد در جوانان، نه تنها منجر به عدم تحقق اهداف دشمن شده ایم بلکه روز به روز فرهنگ مقاومت در کشورهای سلطه ناپذیر اسلامی در حال گسترش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز به روز فرهنگ مقاومت در کشورهای سلطه ناپذیر اسلامی در حال گسترش است

روز به روز فرهنگ مقاومت در کشورهای سلطه ناپذیر اسلامی در حال گسترش است