مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-25سياسي

ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی/ ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات


رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این استان، بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رزم امروز سه شنبه در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی با اشاره به اینکه امیدواریم همه عوامل اجرایی و نظارتی در راستای برگزاری باشکوه انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز امسال، به وظایف خود عمل کنیم، اظهار داشت: امیدواریم انتخاباتی با حضور حداکثری و در کمال آسایش، آرامش، سلامت و امنیت و بی طرفی برگزار کنیم.

برخورد با مدیرانی که از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای خاصی استفاده کنند وی با بیان اینکه بخش نامه مرتبط با پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در هر انتخابات از سوی قوه قضاییه صادر و در سطح استان و شهرستان ها اجرایی می شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای این بخش نامه با جمع آوری اخبار و اطلاعات جرایم و تخلفات کاندیداها، هواداران کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، مدیران و … رسیدگی کنیم.

رییس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: نیت و هدف اصلی بر پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات است و امیدواریم بتوانیم از بروز اینگونه تخلفات انتخاباتی پیشگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی/ ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی/ ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات