مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-25سياسي

سند برنامه مشترک همکاری علمی ایران و اتریش تدوین شد


سند برنامه مشترک همکاری های علمی ایران و اتریش در شش محور برنامه ریزی و اهداف کلان آن مشخص شده است.

- ، نشست کارگروه علمی مشترک ایران و اتریش بعدازظهر امروز با حضور عزیزالله حبیبی رییس دانشگاه خوارزمی و دکتر عبدالحمید علیزاده معاون همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

عبدالحمید علیزاده معاون همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم گفت: اهداف کلان وزارت علوم بین المللی سازی آموزش عالی است و برای تحقق این اهداف دو رویکرد اساسی بین المللی سازی در خانه و بین المللی سازی در خارج را پیگیری می کند.

وی افزود: مرکز همکاری های بین المللی وزارت علوم، محورهای همکاری های دوجانبه بین دانشگاههای ایران و دانشگاههای خارج از کشور، گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی و عضویت موثر در سازمانهای تخصصی بین المللی را پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی مرکز همکاری های علمی وزارت علوم تقویت عرصه دیپلماسی علمی کشور است، ادامه داد: در این مسیر برای استفاده از پتانسیل دانشگاهها، موضوع ماموریت سپاری به دانشگاهها برای فعالیت های دو یا چندجانبه با کشورهای خارجی در دستور کار مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم قرار گرفت و بر همین اساس اخیرا آیین نامه کارگروه ملی همکاری های علمی – بین المللی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند برنامه مشترک همکاری علمی ایران و اتریش تدوین شد

سند برنامه مشترک همکاری علمی ایران و اتریش تدوین شد