مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:152021-05-25بين الملل

تقدیر مفتی لبنان از نقش شهید سلیمانی در تجهیز مقاومت به زرادخانه موشک های نقطه زن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ احمد قبلان ، عید مقاومت و آزادسازی یا همان سالگرد خروج نظامیان صهیونیست از جنوب لبنان در 25 ماه می 2000 را تبریک گفت و افزود، - مفتی جعفری لبنان گفت، امروز به برکت زرادخانه بزرگ و موشک های نقطه زنی که شهید قاسم سلیمانی آن را به حصاری ابدی برای پیروزی های لبنان تبدیل کرده، لبنان در اوج پیروزی خود قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ احمد قبلان ، عید مقاومت و آزادسازی یا همان سالگرد خروج نظامیان صهیونیست از جنوب لبنان در 25 ماه می 2000 را تبریک گفت و افزود، اولین باری بود که ارتش رژیم صهیونیستی که به وسیله کارخانه های تسلیحاتی آمریکایی به نیروی شکست ناپذیر تبدیل شده بود، به دست مقاومت شکست می خورد تا لبنان با فداکاری های مقاومت آزاد شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان ان ان ای ، وی تصریح کرد، با پیروزی سال 2006 (جنگ 33 روزه) مقاومت مفهوم بازدارندگی جدید در مقابل تل آویو را تقویت کرد، تل آویوی که هنوز عقده شکست قبلی اش را داشت.

با پیروزی محور مقاومت در جنگ جهانی علیه سوریه، تل آویو به رژیمی به شدت شکست خورده از داخل و محاصره شده با موشک از خارج توسط یک محور تبدیل شد، محوری که پایگاه عین الاسد را ویرانه ای بر سر نظامیان آمریکایی تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مفتی لبنان از نقش شهید سلیمانی در تجهیز مقاومت به زرادخانه موشک های نقطه زن

تقدیر مفتی لبنان از نقش شهید سلیمانی در تجهیز مقاومت به زرادخانه موشک های نقطه زن