مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-25اجتماعي

انتقاد از استمرار اعزام های غیر قانونی به عتبات


اعزام های خارج از روال قانونی زائران به عتبات عالیات توسط افراد غیرمجاز همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت، بر ضرورت سازماندهی اعزام ها به عتبات عالیات با عنایت به واکسیناسیون، تست پی سی آر (PCR) و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از طریق سازمان حج و زیارت تاکید کرد.

وی گفت: در صورت موافقت مراجع ذی ربط، سازمان حج و زیارت آمادگی دارد که با رعایت همه این موارد اعزام های گروهی زائران به طور محدود و مدیریت شده را به عتبات برای عرفه و ادامه آن و… برنامه ریزی و اجرا کند.

وی همچنین با اشاره به برخی اظهارات مسئولان سعودی و خبرهایی که درباره تعداد زائران حج آینده منتشر شده است، گفت: شواهد و قرائن نشان می دهد که عربستان، حضور زائران داخلی و خارجی در حج آینده را در دستور کار خود قرار داده ولی هنوز به صورت رسمی سهمیه کشورها و شیوه اجرایی آن را اعلام نکرده است.

رشیدیان اظهار داشت: وزارت بهداشت عربستان برای ورود، اقامت، انجام مناسک و حضور زائران در اماکن زیارتی دستورالعملی تهیه و به کمیته عالی حج این کشور ارائه کرده است.

بر پایه این گزارش، در ادامه این جلسه محمد جواد دانشیار مسئول کارگروه بررسی مقدمات راه اندازی سفر زیارتی عمره درباره نرم افزارهای طراحی شده در عربستان برای حضور زائران جهت انجام عمره و شرکت در نمازهای جماعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از استمرار اعزام های غیر قانونی به عتبات

انتقاد از استمرار اعزام های غیر قانونی به عتبات