مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 10:502021-05-25اقتصادي

جذب 2 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در فریدن


نماینده مردم منطقه فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: دو میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه اشتغال روستایی و شهری فریدن جذب شده است که این مبلغ در سال آینده بیشتر خواهد شد.

- ، با بیان اینکه اشتغال و صنعت مهمترین دغدغه مردم منطقه فریدن است، اظهار کرد: در این زمینه مجوز اجرای پروژه فرآوری سیب زمینی و محصولات کشاورزی در شهر داران و کارخانه لاستیک سازی در شهرستان فریدن گرفته شده است.

وی افزود: احداث مرکز استخر رمز ارز، کارخانه تولید لوله های فولادی و لنت ترمز اتومبیل، کارخانه مفتول سازی، شروع فعالیت مجدد کارخانه داروسازی فریدون شهر و کارخانه لبنیات و شیر شهرستان فریدون شهر که بیش از 15 سال متوقف و بلاتکلیف مانده بود ازجمله اقدامات انجام شده در راستای رفع بیکاری و اشتغال بوده است.

احداث کارخانه فولاد در فریدون شهر نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه اشتغال به دنبال مجوز ایجاد کارخانه فولاد برای شهرستان فریدون شهر هستیم، مشکلات زیست محیطی نیز تا حدودی حل شده و فقط برای تأمین آب این پروژه در حال رایزنی با اداره کل آبفای استان هستیم.

محمد صالحی در ارتباط با ایجاد بخشداری موگویی شهرستان فریدون شهر به مرکزیت اسلام آباد، گفت: با پیگیری های انجام شده پیشنهاد بخشداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 2 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در فریدن

جذب 2 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در فریدن