مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 10:052021-05-25اقتصادي

بهره برداری از 3 تصفیه خانه روستایی در فارس


همزمان با برگزاری پویش سراسری هر هفته الف-ب- ایران، سه واحد تصفیه خانه فاضلاب روستایی در استان فارس به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس همزمان با برگزاری پویش سراسری هر هفته الف-ب- ایران، سه واحد تصفیه خانه فاضلاب روستایی در استان فارس به بهره برداری رسید.

در هفته هشتم از پویش سراسری هر هفته الف-ب-ایران طی مراسمی ویدئوکنفرانسی با حضور وزیر نیرو و معاون استانداری فارس، 3 تصفیه خانه در روستاهای دشتک، امیرآباد و شهیدآباد در شهرستان های مرودشت، خرمبید و اقلید به طور همزمان و با صرف اعتباری بالغ بر 132 میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس فارس در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به خشکسالی های سنواتی ناشی از پراکنش نامناسب زمانی و مکانی بارش های سنوات اخیر و برداشت های بی رویه از منابع آب زیر زمینی در سال های گذشته، فارس با بحران شدید کم آبی دست به گریبان است.

علی بوستانی افزود: بر همین اساس نیاز به باز چرخانی آب و استفاده از پساب های بهداشتی فاضلاب شهری و روستایی در حوزه های کشاورزی و صنعت، ضروری و اجتناب ناپذیر است و به همین دلیل در راستای انجام تعهدات فنی شرکت آب و فاضلاب استان فارس و با هدف ارتقا سطح کیفی منابع آب زیر زمینی و رودخانه های همجوار روستاهای دشتک ( مرودشت)، شهیدآباد (خرمبید) و امیرآباد ( اقلید)، اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 تصفیه خانه روستایی در فارس

بهره برداری از 3 تصفیه خانه روستایی در فارس