مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-25سياسي

از زنان دفاع مقدس بیشتر گفته و نوشته شود


تعداد شهدای گیلانی با شهدای استان های مرزی درگیر جنگ برابری می کند که نشان دهنده پرورشی دینی، اخلاقی و انسانی شهدای ماست.

- ایسنا/گیلان معاون استاندار گیلان گفت: تعداد شهدای گیلانی با شهدای استان های مرزی درگیر جنگ برابری می کند که نشان دهنده پرورشی دینی، اخلاقی و انسانی شهدای ماست.

در واقع مادران شهدا با تربیت صحیح خود چنین انسان هایی را تقدیم نظام و کشور کردند و اکنون حق دارند که بیشتر از آنان گفته شود.

محمود قاسم نژاد در مراسم تجلیل از نویسندگان زن حوزه دفاع مقدس استان گیلان، درخشش بانوان گیلانی در عرصه ادبیات به ویژه ادبیات دفاع مقدس را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: پژوهش و تالیف کاری سخت اما ارزشمند است که اثرات آن قرن ها باقی می ماند.

وی حماسه فتح خرمشهر را پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام علیه لشکریان کفر دانست و افزود: رشادت ها و شجاعت ها و از خود گذشتگی های دوران دفاع مقدس، آنگونه که شایسته نام شهدا و ایثارگران است باید به جامعه معرفی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با تاکید بر لزوم اهتمام فرهنگی و اجتماعی جامعه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: فعالان حوزه ادبیات دفاع مقدس به ویژه زنان نویسنده باید عناوین مرتبط با آثار تالیفی و پژوهشی را گسترش دهند و بیشتر به نقش مادران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از زنان دفاع مقدس بیشتر گفته و نوشته شود

از زنان دفاع مقدس بیشتر گفته و نوشته شود