مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 09:402021-05-25اقتصادي

ادامه روند حمل چغندرقند از خوزستان به استان های مقصد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از حمل 461 هزار و 322 تن چغندرقند از خوزستان به استان های مقصد از دو ماه گذشته تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از حمل 461 هزار و 322 تن چغندرقند از خوزستان به استان های مقصد از دو ماه گذشته تاکنون خبر داد.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برداشت چغندرقند اظهار کرد: کار حمل چغندر قند از 20 فروردین آغاز شده و تاکنون 461 هزار و 322 تن چغندرقند از خوزستان به استان های مقصد، حمل شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی 24 هزار و 994 کامیون از اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین، همدان و سایر استان ها به خوزستان اعزام شده اند که با احتساب ناوگان حمل و نقل کالای استان، تاکنون از ظرفیت 22 هزار و 120 کامیون برای جابه جایی چغندرقند استفاده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: دو کارخانه تولید قند در استان اصفهان، دو کارخانه در استان فارس، دو کارخانه در استان کرمانشاه و در استان های همدان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و خوزستان هر کدام یک کارخانه، خریدار محصول چغندرقند خوزستان هستند.

بهرامی نیا گفت: با تمهیدات اتخاذشده از سوی سازمان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، مشکلی در خصوص تامین کامیون مورد نیاز جابه جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه روند حمل چغندرقند از خوزستان به استان های مقصد

ادامه روند حمل چغندرقند از خوزستان به استان های مقصد