مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-25سياسي

تصویب الحاق 39 هکتار به شهر مسجدسلیمان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به تصویب طرح تفصیلی شهر مسجدسلیمان گفت: ماه گذشته در جلسه شورای عالی شهرسازی، موضوع الحاق 39 هکتار به مسجدسلیمان مطرح و انجام شد که این یک کار بزرگ بود.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به تصویب طرح تفصیلی شهر مسجدسلیمان گفت: ماه گذشته در جلسه شورای عالی شهرسازی، موضوع الحاق 39 هکتار به مسجدسلیمان مطرح و انجام شد که این یک کار بزرگ بود.

فاضل عبیات در حاشیه بازدید رییس بنیاد مسکن از شهرک های امام رضا و ولیعصر در مسجدسلیمان که امروز (چهارم خردادماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از زلزله تیرماه 98 در مسجدسلیمان، توجه ها به این منطقه بسیار بیشتر شد و زلزله مثل یک تلنگر در اذهان مسئولان عمل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در کنار منازلی که در اثر زلزله، دچار تخریب یا خسارت شده بودند؛ مناطق آلوده به نشت نفت و گاز و مناطق فرسوده و در معرض خطر نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: مصوبه هایی که دولت در خصوص این بخش ها داشته بیش از میزانی است که در حال کار در مسجدسلیمان هستند؛ این مصوبات، چند ساله هستند و همه مسائل مسجدسلیمان باید به صورت کامل به کمک این مصوبات حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب الحاق 39 هکتار به شهر مسجدسلیمان

تصویب الحاق 39 هکتار به شهر مسجدسلیمان