مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-25سياسي

اقدام انقلابی شورای نگهبان و طلبکاری بانیان وضع موجود


شبکه اغواگری که8 سال ملت ایران را در انتظار توافق موقت ژنو، امضای کری، توافق برجام، تایید شورای امنیت، اجرای برجام، خروج امریکا، اینستکس ، تماس مکرون و اکنون مذاکرات وین ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی طی یادداشتی نوشت:  شبکه اغواگری که 8 سال ملت ایران را در انتظار توافق موقت ژنو، امضای کری، توافق برجام، تایید شورای امنیت، اجرای برجام، خروج امریکا، اینستکس ، تماس مکرون و اکنون مذاکرات وین ، به گروگان گرفته محصول گردش کاری هماهنگ روحانی-لاریجانی است.

مکتب حاج قاسم، تراز انقلابی گری است 1- یاد سردار دل ها زنده و گرامی که برای ثبت در تاریخ برایمان به یادگار گذاشت: برادران، رزمندگان، یادگاران جنگ؛ یکی از شئون عاقبت به خیری نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب است.

والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری همین است.

2- از جمله نهاد های مهم حاکمیتی، شورای نگهبان است که مطابق اصل 91 قانون اساسی به منظور پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی تشکیل شده است.

اولین موضوعی که این گزاره در مورد شورای نگهبان به ذهن متبادر می کند این است که حمله به شورای نگهبان حمله به قانون و پاسداران قانون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام انقلابی شورای نگهبان و طلبکاری بانیان وضع موجود

اقدام انقلابی شورای نگهبان و طلبکاری بانیان وضع موجود