مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-25سياسي

سه مناظره زنده تلویزیونی برای نامزدهای ریاست جمهوری برگزار می شود


عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از برنامه ریزی برای برگزاری سه مناظره زنده تلویزیونی با حضور نامزدهای این انتخابات خبر داد.

- ، سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از برنامه ریزی برای برگزاری سه مناظره زنده تلویزیونی با حضور نامزدهای این انتخابات در روزهای آینده خبر داد.

احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به برگزاری مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری که امشب یا فرداشب در رسانه ملی برگزار می شود افزود: جدول پخش مناظره های تلویزیونی پس از مراسم قرعه کشی اعلام خواهد شد.

وی گفت: هر یک از مناظره های سه گانه تلویزیونی حداقل سه ساعت برگزار می شود و چنانچه هر یک از نامزدها موضوعاتی را خلاف قانون انتخابات بیان کنند به نامزدهای دیگر فرصت اضافی داده خواهد شد و ممکن است زمان مناظره از سه ساعت هم بیشتر شود که این به تشخیص کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است.

قاضی زاده هاشمی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری حداقل سه مناظره رادیویی برای نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: محور اصلی این مناظره ها، موضوعات اقتصادی و زمان آن چهار ساعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه مناظره زنده تلویزیونی برای نامزدهای ریاست جمهوری برگزار می شود

سه مناظره زنده تلویزیونی برای نامزدهای ریاست جمهوری برگزار می شود