مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 09:002021-05-25فرهنگي

نمایشگاه پوستر فیلم های دهه 60 و 70 ایران/ «هامون» فیلمی که پوستر نداشت!


شاید هیچ کدام از شما یادتان نباشد اما «هامون» فیلمی است که پوستر ندارد.

از این رو، غالبا بعد از آن، از عکس های فیلم با توضیح «هامون؛ -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،مراسم رونمایی از پوسترهای دهه 60 و 70 با عنوان مروری بر گزیده پوسترهای بین المللی سینمای ایران و پوسترهای سینمایی کوبایی عصر روز گذشته (3 خرداد) در پردیس چارسو محل برگزاری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار شد.

ابراهیم حقیقی، محمدمهدی عسگرپور، امیر اسفندیاری، ایرج تقی پور، مونا زندی حقیقی و میثم مزلقانی از مدیران جشنواره و هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

ابراهیم حقیقی طراح پیشکسوت پوسترهای سینمایی اظهار کرد: از این جهت که جشنواره جهانی فیلم فجر یک دوره دیگر برگزار می شود، خوشحالم و این اتفاق را تبریک می گویم.

او افزود: وقتی در سال 62 بنیاد سینمایی فارابی تاسیس شد، بسیاری از عزیزان تصمیم گرفتند که پوستر فیلم ها، دارای شاخصه های بین المللی باشند.

آن زمان پخش کننده ها می گفتند این پوسترها به فروش نمی رود، اما طراحان ما نشان دادند که ما هم می توانیم پوسترهای شاخصی داشته باشیم.

این هنرمند باسابقه افزود: برای مثال نمونه های شاخصی از این پوسترها در اینجا هست و من به عنوان یکی از نمایندگان این طراحان درباره شان صحبت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پوستر فیلم های دهه 60 و 70 ایران/ «هامون» فیلمی که پوستر نداشت!

نمایشگاه پوستر فیلم های دهه 60 و 70 ایران/ «هامون» فیلمی که پوستر نداشت!