مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-25سياسي

مراسم تحلیف 15 مترجم رسمی در معاونت حقوقی قوه قضاییه برگزار شد


مراسم تحلیف 15 نفر از مترجمان رسمی کشور که از پذیرفته شدگان آزمون جذب مترجم رسمی سال 1397 هستند، در معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه برگزار شد.

- مراسم تحلیف 15 نفر از مترجمان رسمی کشور که از پذیرفته شدگان آزمون جذب مترجم رسمی سال 1397 هستند، در معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، در این مراسم که صبح امروز سه شنبه (4 خرداد ماه) برگزار شد، محبوبه میرزا بیگی مدیر نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمین رسمی و حسین زرینی مدیر کل حوزه معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه و برخی از کارشناسان این حوزه حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، بیان و طرح برخی از نکات، موارد و رهنمودهای ضروری در این حوزه، توسط مدیران و کارشناسان مدیریت نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی ، از جمله برنامه های مراسم تحلیف بود.

تبیین قوانین و مقررات حوزه ترجمه رسمی کشور و تأکید بر لزوم پایبندی مترجمان رسمی کشور به این قوانین و مقررات و همچنین نظرداشت مولفه هایی مهم نظیر اخلاق مداری، امانت داری و رعایت اصول حرفه ای از برجسته ترین موارد مطرح شده به شمار می رود که به جد بر لزوم رعایت آن توسط مترجمان رسمی تأکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تحلیف 15 مترجم رسمی در معاونت حقوقی قوه قضاییه برگزار شد

مراسم تحلیف 15 مترجم رسمی در معاونت حقوقی قوه قضاییه برگزار شد