مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-25اجتماعي

اجرای آتش برها در اراضی جنگل کاری خجیر، ترقیون و سعیدآباد


شهردار منطقه 13 تهران از اجرای مسیرهای آتش بر، در 70درصد از نقاط آسیب پذیر و خطرساز در اراضی جنگل کاری خجیر ، ترقیون و سعیدآباد خبر داد.

- با رویکرد حفظ محیط زیست و جلوگیری از گسترش حریق صورت گرفت اجرای آتش برها در اراضی جنگل کاری خجیر، ترقیون و سعیدآباد شهردار منطقه 13 تهران از اجرای مسیرهای آتش بر، در 70درصد از نقاط آسیب پذیر و خطرساز در اراضی جنگل کاری خجیر ، ترقیون و سعیدآباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی شکری، شهردار منطقه 13 با اشاره به افزایش احتمال آتش سوزی در اراضی جنگل کاری که پوشش غالب آنها درختان سوزنی برگ است، گفت: با توجه به گرم شدن هوا در شهر تهران و تغییر فصل، یکی از اقدامات پیشگیرانه از آتش سوزی که با ابتکار فضای سبز منطقه 13 با رویکرد حفظ محیط زیست و کاهش هزینه های نگهداشت فضای سبز در دست اجراست ، اجرای آتش برها در مسیرهای پرتردد و پرتراکم پوشیده از علف است.

شکری با بیان اینکه عرض مسیرها با توجه به انبوه و حجم گونه ها که اغلب سوزنی برگ هستند متغیر است، ادامه داد: درقسمتهایی که حجم درختان بیشتر است عرض آتش برها تا 4 متر هم می رسد و در قسمتهایی که حجم درختان کمتر و یا 3 یا 4 ساله می باشند عرض آتش برها حدود 2 متر در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آتش برها در اراضی جنگل کاری خجیر، ترقیون و سعیدآباد

اجرای آتش برها در اراضی جنگل کاری خجیر، ترقیون و سعیدآباد