مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-25سياسي

انصاری: کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور است


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس معتقد است کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور بوده و باید در عمل دولت راستگویان و درستکاران بود و نه در وعده و حرف.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مجید انصاری در جلسه صبح امروز (سه شنبه، 4 خردادماه) به سان کاغذی کاهی بود؛ 7 سال گذشته ای رییس الوزرا، تا کی به امید کدخدا خواهی بود.

وی افزود: اگر امروز با نام بردن از استان فارس، برخورداری به ذهن متبادر می شود، باید با تأسف بیان کرد که توسعه نایافتگی در بخشی از زیرساخت های این استان، امری هویدا و تأسف بار تر شاخص های محرومیت در ممسنی و رستم که پیشتازی و حضور باشکوه مردمان آن در تمامی عرصه های نظام بر همگان مبرهن بوده و علیرغم ظرفیت های اقلیمی از محرومیت های مزمن رنج برده که با اندک توجه کارگزاران حل این معضلات ممکن است.

انصاری به بیش از ده هزار هکتار باغات انگور، معادن مناطق مختلف، استعداد ویژه اقتصادی ماهور، زمینه های بی بدیل گردشگری رستم اشاره و عنوان کرد: با این حال مشکلات فراوانی در منطقه وجود دارد؛ کافی است به اصلی ترین دغدغه کنونی مردم این دیار، اهتمام به ادامه عملیات اجرایی مهم ترین طرح در حوزه آب و کشاورزی یعنی احداث سد پارسیان که نقش کلیدی در تولید، اشتغال و معیشت مردمی دارد که از طریق کشاورزی امرار معاش می کنند، بسیار مهم است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری: کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور است

انصاری: کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور است