مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-25سياسي

افتتاح سامانە انتقال آب سد آزاد بە سد قوچم در کردستان


مدیرعامل منابع توسعە آب و نیروی ایران گفت: سامانە انتقال آب سد آزاد بە قوچم در کردستان بە طول 88کیلومتر از جملە بزرگترین سامانە انتقال آب در استان کردستان است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل منابع توسعە آب و نیروی ایران گفت: سامانە انتقال آب سد آزاد بە قوچم در کردستان بە طول 88کیلومتر از جملە بزرگترین سامانە انتقال آب در استان کردستان است.

سید حسن رضوی امروز (4خرداد) در آیین افتتاح سامانە انتقال آب سد آزاد بە قوچم با بیان اینکە این پروژە در 3 فاز تعریف شدە است، اظهار کرد: فاز اول این سامانە در سال 94 بە بهرەبرداری و فاز دوم این پروژە نیز امروز افتتاح می شود.

وی در خصوص فاز سوم این پروژە عنوان کرد: در راستای اجرای فاز سوم این پروژە بە منظور انتقال آب بە دهگلان و قروە پیمانکار برای آن انتخاب شدە است.

رضوی ادامە داد: در مجموع برای این پروژە 12میلیارد ریال هزینە شدە است کە 200میلیارد آن برای فاز اول و حدود 6هزار میلیارد ریال برای فاز دوم آن هزینە شدە است.

وی بە ثمرات حاصل از این پروژە اشارە کرد و افزود: افزایش تولیدات باغی و کشاورزی و همچنین ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای 3هزار نفر از ثمرات حاصل از این طرح است.

رضوی با اشارە بە اینکە فاز سوم این طرح بە زودی افتتاح می شود، گفت: در فاز سوم این پروژە 32میلیون مترمکعب آب از دهگلان بە قروە انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سامانە انتقال آب سد آزاد بە سد قوچم در کردستان

افتتاح سامانە انتقال آب سد آزاد بە سد قوچم در کردستان