مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:102021-05-25حوادث

جاعل اسناد قضایی و ملکی در کرمان دستگیر شد/ جعل سند در کرمان و هرمزگان


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از دستگیری جاعل اسناد قضایی و ملکی خبر داد و گفت: این جاعل حرفه ای 47 ساله با جعل اوراق قضایی، مهر و امضاء قضات اقدام به جعل اسناد قضایی می کرده است.

- ایسنا/کرمان رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از دستگیری جاعل اسناد قضایی و ملکی خبر داد و گفت: این جاعل حرفه ای 47 ساله با جعل اوراق قضایی، مهر و امضاء قضات اقدام به جعل اسناد قضایی می کرده است.

علی شفیعی امروز چهارم خردادماه از دستگیری جاعل اسناد قضایی و ملکی خبر داد و عنوان کرد: این جاعل حرفه ای 47 ساله با جعل اوراق قضایی، مهر و امضاء قضات اقدام به جعل اسناد قضایی و در مواردی اسناد مربوط به نهادهای امنیتی و انتظامی را نیز جعل کرده است.

وی با اشاره به اینکه کار شناسایی این جاعل پس از دریافت گزارشات مردمی و دقت نظر حفاظت و اطلاعات اداره کل ثبت اسناد استان کرمان انجام شده، بیان کرد: این جاعل در استان های کرمان و هرمزگان و شهرستان جیرفت فعال بوده که با سوءاستفاده از سادگی مردم اقدام به جعل اسناد و مدارک می کرده است.

شفیعی با اشاره به اینکه پس از صدور دستورات قضایی و اجرای اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفاء و استقرار این فرد شناسایی شد، عنوان کرد: نیروهای حفاظت و اطلاعات دادگستری و نیز ثبت اسناد و املاک استان کرمان در تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاعل اسناد قضایی و ملکی در کرمان دستگیر شد/ جعل سند در کرمان و هرمزگان

جاعل اسناد قضایی و ملکی در کرمان دستگیر شد/ جعل سند در کرمان و هرمزگان