مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-25اقتصادي

خاموشی ها در استان همدان همچنان ادامه دارد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با تأکید بر اینکه قطعی برق به علت افزایش مصرف برق توسط مشترکین است، گفت: خاموشی های برق در استان همدان همچنان ادامه دارد و مشخص نیست تا چه زمانی اعمال شود.

- شیرزاد جمشیدی سه شنبه 4 خرداد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه جداول خاموشی های استان منتشر شده است، اظهار کرد: مصرف برق استان همدان در دو ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 34 درصدی دارد و قطعی برق به صورت کشوری و توسط دیسپاچینگ ملی انجام می شود و از حیطه استانی خارج شده است.

وی با بیان اینکه امسال با کاهش شدید منابع آبی مواجه هستیم، تصریح کرد: امسال در استان همدان 30 درصد نسبت به بلندمدت و 44 درصد نسبت به سال گذشته کاهش بارندگی داریم و از طرفی با افزایش 3 درجه ای دما مصرف برق در دو ماهه امسال 34 درصد افزایش یافته است.

جمشیدی با اشاره به کاهش 3000 تا 4000 مگاواتی تولید برقابی کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای زودرس و کاهش شدید بارندگی ها حجم آب سدها برای تولید برقابی کاهش یافت به طوریکه 3000 تا 4000 مگاوات را در این بخش از دست دادیم و تعادل بین تولید و مصرف برق استان بهم خورده است و مجبوریم در یکسری لایه ها خاموشی هایی اعمال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ها در استان همدان همچنان ادامه دارد

خاموشی ها در استان همدان همچنان ادامه دارد