مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:452021-05-25سياسي

در انتخابات 28 خرداد 1400 شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود


رییس دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین انتخابات 28 خرداد 1400 شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین انتخابات 28 خرداد 1400 شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

حجت الاسلام قدرت الله خرم روز روز سه شنبه 4 خرداد ماه 1400 در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه افزود: انسجام و یکپارچگی ملت و ایران اسلامی و رزمندگان در برهه از زمان فتح خرمشهر را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های رسانه انقلابی همین مطالبه گری با صداقت در بیان و انتشار مطالب است، اظهارکرد: خدای نکرده رسانه ما تحت تاثیر فضاسازی رسانه هایی قرار نگیرند که دنبال بهم خوردن آرامش و امنیت جامعه هستند.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازمه حضور در رسانه داشتن سواد و آگاهی رسانه ای است، خاطرنشان کرد: اگر سواد و آگاهی رسانه ای نباشد انسان در فضایی قرار می گیرد که مجبور می شود از رسانه هایی که خیر این مردم را نمی خواهند تبعیت کند.

حجت الاسلام خرم روز با اشاره به اینکه منافقین، دشمنان و سلطنت طلبان تمام تلاش را برای مقابله با ایران اسلامی می کنند، تصریح کرد: اگر سواد رسانه های استان کم و ضعیف باشد برای رسانه خطرساز خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخابات 28 خرداد 1400 شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود

در انتخابات 28 خرداد 1400 شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود