مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:402021-05-25سياسي

بوشهر به جایگاه واقعی خود نرسیده است/ لزوم احیای بافت قدیم شهر


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بافت قدیم شهر بوشهر یک گنج عینی معماری به معنای جامع، منطبق با آخرین استانداردهای پدافند غیرعامل در جهان است که باید احیا شود.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه شنبه در نشست با شهردار بوشهر اظهار داشت: شهر بوشهر با نگاه جامع شهرسازی و حفظ آثار و بافت قدیم می تواند به عنوان یک زیبا شهر بین المللی در فضای جهانی مطرح شود و این ظرفیت در این شهر کهن و با تمدن وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به بافت قدیم بوشهر و با بیان اینکه بافت قدیم شهر بوشهر گنجی برای ایران است، گفت: بافت قدیم شهر بوشهر یک گنج عینی معماری به معنای جامع، منطبق با آخرین استانداردهای پدافند غیرعامل در جهان است که باید احیا شود.

وی با اشاره به وضعیت استفاده از دریا در شهر بوشهر، تأکید کرد: در بوشهر باید از دریا به شکل بسیار خوب استفاده و بوشهر دریایی طراحی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به مبلمان و فضای ظاهری شهر بوشهر، نورپردازی، فضای سبز و زیبایی ساختمان ها و نمادها را در زیباسازی و جاذبه شهر بسیار مهم دانست.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه 110 سال شهرداری داشتن در بوشهر نشان از تمدن این شهر است، افزود: در گذشته بسیاری از کشورهای اروپایی در بوشهر کنسولگری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر به جایگاه واقعی خود نرسیده است/ لزوم احیای بافت قدیم شهر

بوشهر به جایگاه واقعی خود نرسیده است/ لزوم احیای بافت قدیم شهر