مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:402021-05-25اقتصادي

بانک رفاه کارگران آمادگی همکاری با صنعت پتروشیمی را دارد


با توجه به افزایش سرمایه بانک و تقویت زیرساخت های لازم، زمینه همکاری با صنعت پتروشیمی فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی در ادامه به نتایج مثبت همکاری های متقابل اشاره کرد و اظهار داشت: صنعت پتروشیمی کشور از بهره وری خوبی برخوردار است و سودآوری مناسبی دارد.

با توجه به مزیت نسبی که در این صنعت وجود دارد و نقش مثبت و سازنده این صنعت در اقتصاد کشور، می توان با همکاری و همراهی این صنعت و نظام بانکی، گام های بزرگی برای توسعه و شکوفایی کشور و ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم برداشت.

در ادامه این نشست مهندس ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به شرایط صنعت پتروشیمی گفت: پتروشیمی صنعت پیشرو کشور است و به واسطه تولید محصولات متنوع، صادرات، قدرت ارز آوری و حضور در بازار سرمایه، نقش مهم و تعیین کننده ای در اقتصاد کشور دارد.

مهندس ربیعی ادامه داد: حجم کار و فعالیت، طراحی و اجرای پروژه ها در هلدینگ خلیج فارس بالاست و تا کنون نیز با کمک و همراهی چند بانک بزرگ کشور، دستاوردهای خوبی بدست آورده ایم و خوشحال خواهیم شد که بانک رفاه کارگران نیز به عنوان یکی از بانک های بزرگ و خوشنام کشور در کنار ما و به عنوان شریک تجاری در پروژه های بزرگ، شرکت را کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک رفاه کارگران آمادگی همکاری با صنعت پتروشیمی را دارد

بانک رفاه کارگران آمادگی همکاری با صنعت پتروشیمی را دارد