مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:302021-05-25اقتصادي

دومین طرح مآبرسانی به بشاگرد افتتاح شد/نخستین طرح فاضلاب روستایی بهره برداری شد


دومین طرح بزرگ و ملی آبرسانی در شهرستان بشاگرد، نخستین طرح فاضلاب روستایی در روستای تیاب و آب شیرین کن مهدی آباد در شهرستان بندرعباس با دستور وزیر نیرو افتتاح شد.

- ، امین قصمی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم بهره برداری از این پروژه ها که در شهر گوهران بشاگرد برگزار شد، با اشاره به اجرای این پروژه ها افزود: با نگاه ویژه دولت و اختصاص اعتبارات لازم، گام دوم و اساسی در تامین آب روستاهای بشاگرد برداشته شد و مردم شهر و گوهران و 13 روستای مسیر ازنعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: گام اول تامین نیاز آبی این شهرستان سال گذشته به سرانجام رسید که با بهره برداری از خط انتقال آب از سد جگین تا سردشت، یک شهر و 57 روستای مسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، امسال و در آستانه تابستان نیز شاهد تحقق وعده دیگر دولت در اجرایی شدن گام اساسی خدمت به منطقه محروم بشاگرد هستیم که با بهره برداری آن در گام نخست، شهر گوهران و 13 روستای مسیر به آب پایدار و سالم دسترسی پیدا کردند.

قصمی در تشریح جزییات این پروژه افزود: به منظور تکمیل این طرح در فاز اول اقداماتی از جمله اجرای 95 کیلومتر خط انتقال اصلی و فرعی از سد سهران تا گوهران، 62 کیلومتر شبکه توزیع، 12 باب مخزن به ظرفیت شش هزار و 770 متر مکعب، سه باب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین طرح مآبرسانی به بشاگرد افتتاح شد/نخستین طرح فاضلاب روستایی بهره برداری شد

دومین طرح مآبرسانی به بشاگرد افتتاح شد/نخستین طرح فاضلاب روستایی بهره برداری شد