مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-25پزشكي

کاهش ذخایر خونی در «سیستان و بلوچستان» /مردم خون اهدا کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذخایر خون در سیستان و بلوچستان به دلیل نیاز و مصرف بالای خون در مراکز درمانی استان و همچنین، کاهش آمار اهدای خون همزمان با موج چهارم شیوع ویروس کرونا، - کاهش ذخایر خونی در سیستان و بلوچستان /مردم خون اهدا کنند ذخایر خون در سیستان و بلوچستان به دلیل نیاز و مصرف بالای خون در مراکز درمانی استان با کاهش مواجه شده است و بیماران در این استان نیازمند اهدای خون فوری مردم در مراکز انتقال خون هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذخایر خون در سیستان و بلوچستان به دلیل نیاز و مصرف بالای خون در مراکز درمانی استان و همچنین، کاهش آمار اهدای خون همزمان با موج چهارم شیوع ویروس کرونا، با کاهش مواجه شده است و بیماران در این استان نیازمند اهدای خون فوری مردم در مراکز انتقال خون هستند.

بر این اساس، مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان از همه اهداکنندگان خون که شرایط اهدای خون را دارند، درخواست کرده است که با هدف افزایش ذخایر خون مورد نیاز بیماران به ویژه مبتلایان به تالاسمی ماژور در مراکز انتقال خون استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کنند.

اصلی ترین دلیل کاهش ذخایر خون در دومین استان پهناور کشور، کاهش آمار اهدای خون از سوی مردم به دلیل تقارن با موج چهارم شیوع کرونا و از طرفی میزان مصرف بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ذخایر خونی در «سیستان و بلوچستان» /مردم خون اهدا کنند

کاهش ذخایر خونی در «سیستان و بلوچستان» /مردم خون اهدا کنند