مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-25پزشكي

حیدری: به دنبال فرهنگ سازی برای کاهش مرگ و میر در طرح های ساحلی هستیم


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: در سال جاری سعی داریم با فرهنگ سازی و ارائه آموزش های درست در هفته پیشگیری از غرق شدگی، آمار مرگ و میر در اماکن آبی و طرح های ساحلی را کاهش دهیم.

- رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: در سال جاری سعی داریم با فرهنگ سازی و ارائه آموزش های درست در هفته پیشگیری از غرق شدگی، آمار مرگ و میر در اماکن آبی و طرح های ساحلی را کاهش دهیم.

مهدی حیدری در گفت و گو با ایسنا، هدف از نامگذاری هفته اول خرداد به عنوان هفته پیشگیری از غرق شدگی اظهار کرد: در راستای فرهنگ سازی برای استفاده درست از اماکن آبی و آموزش همگانی در خصوص خطرات موجود در این اماکن و کاهش آمار غرق شدگی با برگزاری هفته پیشگیری از غرق شدگی از یکم تا هفتم خرداد با حمایت وزارت ورزش و جوانان و با تعامل با ارگان های مختلف از جمله آموزش و پرورش، وزارت کشور، وزارت نیرو و.

سعی داریم هشدارهای لازم را به مردم جهت استفاده درست از اماکن آبی را گوشزد کنیم.

وی گفت: یکی از معضلاتی که با شروع فصل تابستان با آن مواجه هستیم آمار غریق در استخرهای کشاورزی است، هر چند این موضوع ارتباطی با فدراسیون ندارد، اما تلاش بر این است با ایجاد تعامل با وزارت کشاورزی و با فنس کشی اطراف استخرهای کشاورزی و با در اختیار گذاشتن وسایل امداد و نجات، آمار غریق را در این مناطق کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: به دنبال فرهنگ سازی برای کاهش مرگ و میر در طرح های ساحلی هستیم

حیدری: به دنبال فرهنگ سازی برای کاهش مرگ و میر در طرح های ساحلی هستیم