مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-25سياسي

ایران به معنای حقیقی کلمه کشوری متمدن است


سارا کانیکه وزیر کابینه در مراسم روز جهانی فرهنگ در این کشور که با حضور فعال رایزنی فرهنگی ایران برگزار شد، گفت: «ایران به معنای واقعی کلمه کشوری متمدن است.

- ، با مشارکت رایزنی ایران در اوگاندا و وزارت فرهنگ، کار و توسعه اجتماعی این کشور، یونسکو، خانه استعدادها و موزه ملی کامپالا مراسم روز جهانی فرهنگ با اجرای چند برنامه فرهنگی، هنری، نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری ویژه ایران و اوگاندا در محل مرکز فرهنگ ملی کامپالا برگزار شد.

مراسم با حضور حاجیه خانم سارا کانیکه وزیر کابینه به نمایندگی از وزیر کار و توسعه اجتماعی، فرهنگ و گردشگری، محمدرضا قزلسفلی رایزن فرهنگی، فرانسیس اوجد مدیر مرکز فرهنگ ملی اوگاندا و جمعی از هنرمندان، فرهنگ دوستان، نویسندگان و شخصیت های فرهنگی و هنری اوگاندایی حضور داشتند افتتاح شد.

آقای اوجد ضمن خیر مقدم به میهمانان در بخشی از سخنان خود ضمن هشدار به خطر فرهنگ های وارداتی به اوگاندایی ها توصیه کرد تا فرهنگ غنی خود را فراموش نکرده و در حفظ میراث سازنده تاریخی خود کوشا باشند.

آقای راشل مگولا، نوازنده و سیاستمدار اوگاندا در بخشی از سخنان خود گفت که از طریق موسیقی می توان ارزش های فرهنگی را به نسل بعدی منتقل کردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به معنای حقیقی کلمه کشوری متمدن است

ایران به معنای حقیقی کلمه کشوری متمدن است