مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-25پزشكي

بیمار جدید تالاسمی طی 3 سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم


کارشناس مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در سه سال اخیر بیمار جدید تالاسمی در استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد کارشناس مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در سه سال اخیر بیمار جدید تالاسمی در استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم.

سید سینا سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: 236 بیمار تالاسمی ماژور در سطح استان داریم که معمولا هر دو هفته یکبار برای تزریق خون مراجعه می کنند و در سه بخش تالاسمی با ظرفیت 10 تخت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، 7 تخت در بیمارستان رجایی گچساران و 4 تخت در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی اظهارکرد: خدمات تهیه و تزریق خون و آزمایشات ماهانه که در بخش انجام می دهند همچنین ویزیت پزشک فوق تخصص خون و آنکولوژیست در یاسوج و متخصص اطفال در بخش های تالاسمی هموفیلی گچساران و دهدشت بصورت کاملا رایگان انجام می شود.

کارشناس مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه داروی بیماران تالاسمی توسط خود بیمار پرداخت می شود که با توجه به وضعیت مالی بیماران، این بیماران توقع دارند که پوشش بیمه ای داروها نیز همانند پوشش خدمات تزریق خون در بخش، 100 درصد شود و ان شاءالله روزی برسد که سازمان های بیمه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمار جدید تالاسمی طی 3 سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم

بیمار جدید تالاسمی طی 3 سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم