مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:202021-05-25فناوري

اینترنت رایگان در کتابخانه های عمومی همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: با تجهیز 50 درصد کتابخانه های عمومی استان همدان به وای فای، اینترنت رایگان در اختیار اعضا به ویژه پژوهشگران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور 50 درصد کتابخانه های عمومی استان همدان به وای فای رایگان مجهز شده اند اظهار کرد: این خدمت با هدف استانداردسازی کتابخانه های استان و تسهیل دسترسی اعضا و پژوهشگران به منابع اطلاعات علمی و پژوهشی صورت گرفته است.

وی افزود: اعضای کتابخانه های عمومی با حضور در کتابخانه(به غیر شرایط خاص کرونایی) می توانند از وای فای و اینترنت به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: پیش از این نیز دسترسی به پایگاه های اطلاعات علمی و خدمات مرجع مجازی همچون نورمگز و مگا پیپر به اعضای  کتابخانه های به صورت رایگان فراهم شده بود.

وی ادامه داد: اعضای کتابخانه ها برای استفاده از پایگاه نورمگز می توانند به پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان به آدرس https://hamadan.

iranpl.

ir/portal/home/ مراجعه و فایل راهنما را دریافت و سپس اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت رایگان در کتابخانه های عمومی همدان

اینترنت رایگان در کتابخانه های عمومی همدان