مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-25سياسي

در شرایط بی دولتی به سر می بریم/ دولت با مردم همانند اپوزیسیون رفتار می کند


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به خلاء حضور دولت در عرصه های مهم و سپری کردن شرایط بی دولتی، گفت: اگر فرض کنیم که اگر الان دولت نبود چه اتفاقی برای مملکت می افتاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عزت الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن می گیرند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما باور داریم شرکت مخابرات و تمام ظرفیت موجود در این شرکت توان مدیریت و ساماندهی کار خود را دارند و ما در کنار شرکت مخابرات هستیم و نیازمند است که از طرف شرکت نیز تلاش و پیگیری مضاعفی انجام و ظرفیت های موجود فعال شود.

اکبری تالارپشتی با اشاره به غیبت دولت عنوان کرد: امروز نابسامانی ها و ایجاد نارضایتی برای مردم مدیریت می شود و خلا موجود عدم حضور دولت در عرصه های نیازمند حضور قوی و کمک به مسؤولان برای ساماندهی امور است و به نوعی ما در شرایط بی دولتی به سر می بریم.

وی ادامه داد: دولت کجاست و چه کار می کند و آیا برنامه ریزی و پیش بینی برای وضعیت فعلی مدیریت انرژی ندارد و متأسفیم که دولت امور را رها کرده و از ظرفیت ملت، سرمایه ملی و بخش خصوصی استفاده نمی کند.

رییس کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ارتباطات شاهرگ حیاتی کشور برای همه بخش های توسعه و زیرساخت است و چرا دولت در این بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط بی دولتی به سر می بریم/ دولت با مردم همانند اپوزیسیون رفتار می کند

در شرایط بی دولتی به سر می بریم/ دولت با مردم همانند اپوزیسیون رفتار می کند