مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-25ورزشي

خانه اسکواش سمنان افتتاح شد


خانه اسکواش سمنان در آیینی با حضور رییس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزشکاران سمنانی افتتاح شد.

- ایسنا/سمنان خانه اسکواش سمنان در آیینی با حضور رییس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزشکاران سمنانی افتتاح شد.

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین افتتاح این پروژه مهم ورزشی از آن به عنوان محرک نشاط و سلامتی نام برد و اظهار کرد: افتتاح خانه اسکواش شهرستان سمنان در راستای ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی، امری ارزشمند و باعث خرسندی است.

وی با تبریک سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر ، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، یاد و خاطره شهدای والا مقام این حماسه را گرامی داشت و تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که این پروژه خاص و بی نظیر در کشور ، نصیب استان سمنان شده است و امیداوریم این مرکز در راستای ارتقای نشاط و شادابی در بین قشر ورزشکار، جوانان و نوجوانان ما تاثیر شایانی داشته باشد.

وی از تلاش ها و نگاه ویژه فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران، هیات و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان که این ظرفیت مطلوب را برای جوانان، نوجوان و جامعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه اسکواش سمنان افتتاح شد

خانه اسکواش سمنان افتتاح شد