مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-25سياسي

کاهش 3 هزار و 48 موردی پرونده های ورودی به دادگستری اسلامشهر


فرماندار اسلامشهر با اشاره به کاهش 3 هزار و 48 موردی پرونده های دادگستری شهرستان گفت: این پرونده ها از 105 هزار پرونده در سال 98 به 102 هزار پرونده در سال 99 کاهش داشته است.

- مسعود مرسلپور در گفتگو با و مشکلاتی که این ویروس منحوس در حوزه های مختلف ایجاد کرد تعداد پرونده های ورودی دادگستری اسلامشهر از 105 هزار پرونده در سال 98 به 102 هزار پرونده در سال 99 کاهش یافت.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به کاهش 3 هزار و 48 پرونده ورودی دادگستری اسلامشهر در سال 99 نسبت به سال 98 گفت: هفته گذشته تعداد پرونده های کاهشی دادگستری اسلامشهر 600 مورد اعلام شده بود که اصلاح می شود.

وی با بیان اینکه اصلی ترین مؤلفه در کاهش پرونده های دادگستری دقت نظر و سعه صدر مردم در امورات مختلف بوده تصریح کرد: اتخاذ برخی تصمیمات کارگشا در جلسات شورای تأمین شهرستان، همکاری بین بخشی دادگستری با دستگاه های اجرایی، ابتکار عمل برای رفع مشکلات در حوزه های اداری، ممانعت از اقامه دعوا و شکایت دستگاه های اجرایی از مراکز تولیدی، صنعتی و خدماتی و همراهی قابل توجه و درخور ارزش و تأثیرگذار رییس محترم دادگستری، دادستان و سایر عزیزان دادگستری در مشاغل قضایی و اداری و توجه دستگاه های اجرایی به رفع مشکلات مردم از دیگر دلایل کاهشی شدن پرونده های ورودی دادگستری بود که در سال جاری نیز تداو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 3 هزار و 48 موردی پرونده های ورودی به دادگستری اسلامشهر

کاهش 3 هزار و 48 موردی پرونده های ورودی به دادگستری اسلامشهر