مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-25ورزشي

کاندیداتوری 15 نفر برای ریاست هیات کاراته قم


15 کاندیدا در مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای هیات کاراته استان قم برای نشستن بر کرسی ریاست این هیات ورزشی تا سال 1404 ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، از زمستان سال 1398 که مجمع انتخابات هیات کاراته استان قم با رقابت نزدیک و پرحاشیه علیرضا برخوردار و محمدمهدی سلطانی رای به انتخاب برخوردار به عنوان رییس چهار سال آینده این هیات ورزشی مدال آور داد، حواشی از این هیات دست بردار نیست و ماه های زیادی است که این هیات به شکل سرپرستی اداره می شود.

به دنبال اعتراض و تجدید نظر خواهی محمدمهدی سلطانی یکی از دو کاندیدای ریاست هیات کاراته استان قم در وزارت ورزش و جوانان، علی نژاد معاون ورزشی این وزارت خانه در نامه ای به ثبت نام متقاضیان شرکت در مجمع انتخاباتی ریاست هیات کاراته استان قم آغاز شد و کاندیداها برای ثبت نام حضور در این انتخابات تا سوم خرداد ماه به دفتر هیات کاراته قم رفتند و حالا همه شرایط برای برگزاری یک رقابت دیگر به منظور انتخاب رییس جدید این هیات مهیا است.

با پایان مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست هیات کاراته استان قم، مهرداد حاجی زاده، علی عباسی، عابدین سیاحت، علی احمدی، محمد حسنی، محمد صادقی، میثم داود آبادی، علی سلطانی، مهدی قادری پور، محمدمهدی سلطانی، علی یوسفی، جواد مقام دوست، ابوالفضل شریفی، مهدی بیرانوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداتوری 15 نفر برای ریاست هیات کاراته قم

کاندیداتوری 15 نفر برای ریاست هیات کاراته قم