مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-25فرهنگي

شهرام ناظری با «آوای دوست» به لنز ایرانسل می آید


لنز ایرانسل در ادامه مجموعه کنسرت های «صحنه ای به وسعت ایران»، میزبان شهرام ناظری است تا در روز جمعه 7 خرداد، کنسرت آنلاین «آوای دوست» را برگزار کند.

- لنز ایرانسل در ادامه مجموعه کنسرت های صحنه ای به وسعت ایران ، میزبان شهرام ناظری است تا در روز جمعه 7 خرداد، کنسرت آنلاین آوای دوست را برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی تا روز 22 خرداد، برای علاقه مندانی که امکان مشاهده آنلاین آن را نداشته اند، در دسترس خواهد بود.

پیش از این، لنز ایرانسل با هدف حمایت از تولید محتوای فرهنگی و هنری بر بستر دیجیتال و نیز فراهم کردن امکان بهره مندی از رویدادهای هنری در دوران محدودیت های کرونایی، میزبان کنسرت های آنلاین هنرمندانی همچون همایون شجریان، سالار عقیلی، وحید تاج، حجت اشرف زاده و نیز کنسرت خنده حسن ریوندی بوده است.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب های صوتی، موسیقی و آلبوم های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرام ناظری با «آوای دوست» به لنز ایرانسل می آید

شهرام ناظری با «آوای دوست» به لنز ایرانسل می آید