مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:302021-05-25اقتصادي

قطعی برق بیشتر از 120 دقیقه طول نمی کشد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به ورود استان به محدوده قرمز مصرف برق، از اعمال خاموشی های تعیین شده در شهرستان های استان خبر داد.

- مهدی دادگر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افزایش 22 درصدی مصرف برق در بخش خانگی و 26 درصدی در بخش صنعتی از مشترکان خواست پیک بار خود را به ساعات غیر اوج مصرف منتقل کنند که در همین خصوص، به صنایع و واحدهایی که همکاری کنند پاداش پرداخت می شود.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه بخش قابل توجهی از خاموشی های اعمال شده در همه استان ها مربوط به فعالیت دستگاه ها و مزارع غیرمجاز رمز ارزهاست؛ به مشترکانی که رمز ارزهای غیر مجاز را شناسایی و به شرکت توزیع برق استان معرفی کنند تا سقف 10 میلیون تومان پاداش پرداخت می شود.

دادگر با بیان اینکه مردم می توانند برای معرفی رمز ارزهای غیرمجاز با شماره 121 و یا مراکز برق شهرستان ها تماس بگیرند، ادامه داد: مقدار بار که برای خراسان جنوبی در چند روز اخیر تعیین شده، حدود 205 مگاوات بوده، اما مصرف استان در این ایام با گذر از حد مجاز، به حدود 226 مگاوات رسیده است که همین عبور از حد تعیین شده، باعث اعمال خاموشی ها می شود.

وی تصریح کرد: خانوشی های برق در کشور از اول خردادماه در حال اعمال است که خراسان جنوبی نیز از این امر مستثنی نیست که این خاموشی ها در صورتی که غیرمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق بیشتر از 120 دقیقه طول نمی کشد

قطعی برق بیشتر از 120 دقیقه طول نمی کشد