مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-25دانش

نامه وزارت علوم به دانشگاه ها درباره پیامدهای قطع برق


معاون آموزشی وزیر علوم از ارسال نامه ای به دانشگاه ها خبر داد که به موجب آن روش های جایگزین برای امتحاناتی که به دلیل قطعی برق ناتمام مانده پیشنهاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تدابیر وزارت علوم با توجه به ناتمام ماندن امتحانات مجازی برخی دروس دانشگاه ها به دلایلی همچون قطعی برق و اینترنت گفت: امروز نامه ای به دانشگاه ها ارسال شد که در آن تاکید شده اگر امتحانات دانشجویان به دلیل قطعی برق ناتمام مانده باشد سازوکاری طراحی کنند تا دانشجویان این موضوع را به دانشگاه اطلاع دهند.

وی ادامه داد: در صورت احراز شدن قطعی برق، اساتید می توانند امتحان مذکور را مجدد برگزار کنند یا اینکه اساتید می توانند ارزشیابی مستمر را که در طول ترم انجام داده اند به جای امتحان قرار دهند.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: یعنی اگر ارزیابی مستمری در طول ترم برگزار شده باشد، می توانند نمره آن را به جای امتحان مذکور لحاظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مشکل قطعی برق این روزها گریبان دانشجویان را نیز گرفته است و همزمان با امتحانات آنلاین دانشگاه ها اتفاق می افتد.

برخی از دانشجویان با انتقاد از قطعی برق در زمان امتحانات آنلاین پایان ترم اعلام کرده اند: وقتی برق قطع می شود، اینترنت هم قطع شده و نمی توانند در امتحانات آنلاین پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزارت علوم به دانشگاه ها درباره پیامدهای قطع برق

نامه وزارت علوم به دانشگاه ها درباره پیامدهای قطع برق