مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-25سياسي

به دنبال حفظ دانشجویان نخبه در داخل کشور هستیم


وزیر علوم با بیان این که ظرفیت خوبی برای پذیرش دانشجو در دانشگاه های مهارتی وجود دارد، گفت که جذب فارغ التحصیلان نخبه هر ساله انجام می شود و یکی از نکات مثبت حفظ دانشجویان نخبه در داخل کشور است.

- وزیر علوم با بیان این که ظرفیت خوبی برای پذیرش دانشجو در دانشگاه های مهارتی وجود دارد، گفت که جذب فارغ التحصیلان نخبه هر ساله انجام می شود و یکی از نکات مثبت حفظ دانشجویان نخبه در داخل کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور غلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی به سوال روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا درباره ی علت اجرایی نشدن مواد 64، 65 و 66 قانون برنامه ششم و تضعیف دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی واقع در غیر از مراکز استان ها به بهانه اجرای طرح آمایش سرزمین پاسخ داد.

وی با گرامیداشت سوم خردادماه اظهار کرد: یکی از احکام قانون برنامه مربوط به دانشگاه پیام نور بود که در توسعه ارتباطات بین المللی، واحدهای برون مرزی و تبدیل شدن به هاب منطقه ای فعالیت های گسترده ای صورت گرفت.

ارتباطات بین المللی در حوزه آموزش های الکترونیک با دانشگاه های داخل از جمله دانشگاه های بزرگ شکل گرفت و در زمان کرونا هم گسترش پیدا کرد.

غلامی ادامه داد: تعداد زیادی از دروس و واحدهای درسی در دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری و حتی قبل از شیوع ویروس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال حفظ دانشجویان نخبه در داخل کشور هستیم

به دنبال حفظ دانشجویان نخبه در داخل کشور هستیم