مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-25سياسي

توسعه آموزش مجازی در دانشگاه ها در شرایط کرونایی/ آموزش عالی بدنبال مهارت افزایی


وزیر علوم از توسعه و گسترش آموزش مجازی در دانشگاه بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور خبر داد و گفت: آموزش عالی به دنبال مهارت افزایی دانشجویان است که در این مسیر دانشگاه پیام نور و فنی و حرفه ای توفیقات خوبی داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، و در پاسخ به سؤال روح الله عباسپور نماینده قزوین درباره تأثیر منفی طرح آمایش سرزمینی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در افت تحصیلی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در حوزه توسعه ارتباطات بین المللی واحدهای برون مرزی داشته و تلاش گسترده ای را انجام داده تا تبدیل به هاب منطقه ای شود و این کار در قالب تفاهم نامه های بین المللی در حوزه الکترونیک بوده است.

وی افزود: این فناوری در حوزه آموزش گسترش و همه گیری زیادی داشته است ولی دانشگاه پیام نور پیش از شیوع کرونا آموزش غیرحضوری با استفاده از فناوری الکترونیک را در اختیار داشته و شرایط کرونا باعث شد تا هم دانشگاه پیام نور 900 دانشجو دارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور هزار دانشجوی ایرانی و غیرایرانی در 56 نمایندگی دانشگاه در 43 محل در خارج از کشور بر مبنای دانشگاه الکترونیک دارد و این دانشگاه توانسته دوره های کوتاه مدت و همکاری های مشترک با سایر دانشگاه ها داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش مجازی در دانشگاه ها در شرایط کرونایی/ آموزش عالی بدنبال مهارت افزایی

توسعه آموزش مجازی در دانشگاه ها در شرایط کرونایی/ آموزش عالی بدنبال مهارت افزایی