مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-25سياسي

حضور مردم از اصلی ترین مؤلفه های نظارتی قدرتمند در سلامت انتخابات است


فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان شهرستان قروه، حضور مردم را یکی از اصلی ترین مؤلفه های نظارتی قدرتمند در سلامت انتخابات 1400 دانست.

- ایسنا/کردستان فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان شهرستان قروه، حضور مردم را یکی از اصلی ترین مؤلفه های نظارتی قدرتمند در سلامت انتخابات 1400 دانست.

محی الدین آیینی، در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر این موضوع که انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار است اظهار کرد: با توجه به اینکه رییس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است و رییس هیئت وزیران و مسئول برنامه و بودجه کشور و بعد از مقام رهبری بالاترین مقام کشور است از این رو انتخابات ریاست جمهوری جزو مهم ترین انتخابات کشور است.

وی با بیان اینکه، انتخابات 1400 از چند جهت اهمیت خاصی دارد، افزود: از یک سو مشارکت مردم با توجه به مسایلی که درباره حضور مطرح می شود و میانگین بالای دوره های گذشته، موضوع مهمی است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در تشریح عوامل موثر در افزایش میزان مشارکت گفت: تایید کاندیداهایی که بتوانند تمام سلایق مردم را در بر بگیرد می تواند مشارکت را تاحد زیادی افزایش دهد، مناظره های تلویزیونی هم تاحدودی در افزایش مشارکت در بخش خاکستری آرا تاثیرگذار است، البته فضای کرونایی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم از اصلی ترین مؤلفه های نظارتی قدرتمند در سلامت انتخابات است

حضور مردم از اصلی ترین مؤلفه های نظارتی قدرتمند در سلامت انتخابات است