مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-25اقتصادي

معرفی بیش از 1000 واحد احداثی در مناطق زلزله زده سی سخت به بانک های عامل


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات آواربرداری واحدها به اتمام رسیده، که از 1699 واحد احداثی اکثر پروانه ها صادر شده و بیش از 1000 واحد به بانک های عامل معرفی شدند.

- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد معرفی بیش از 1000 واحد احداثی در مناطق زلزله زده سی سخت به بانک های عامل ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات آواربرداری واحدها به اتمام رسیده، که از 1699 واحد احداثی اکثر پروانه ها صادر شده و بیش از 1000 واحد به بانک های عامل معرفی شدند.

حسین جنتی در بازدید از آخرین روند بازسازی در مناطق زلزله زده در شهر سی سخت، افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط ستاد بازسازی بنیاد مسکن عملیات بازسازی طبق برنامه پیش بینی شده در حال پیشرفت است، لذا با توجه وضعیت ویروس کرونا، ماه مبارک رمضان و وضعیت آب هوایی منطقه، عملیات اجرایی به خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: عملیات آواربرداری واحدها به اتمام رسیده، که از 1699 واحد احداثی اکثر پروانه ها صادر شده و بیش از 1000 واحد به بانک های عامل معرفی شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاکنون بیش از 550 تن سیمان رایگان هدیه مقام معظم رهبری، 90 سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بیش از 1000 واحد احداثی در مناطق زلزله زده سی سخت به بانک های عامل

معرفی بیش از 1000 واحد احداثی در مناطق زلزله زده سی سخت به بانک های عامل