مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 03:052021-05-24پزشكي

حریرچی: اکثر واکسن ها بر بیشتر جهش های ویروس کرونا موثرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حریرچی دوشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت میزان فوتی های کرونا 3 برابر میزان فعلی است، - ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به نظریه ای که می گوید ویروس کرونا جهش های عمده اش را کرده است، گفت: خبر خوب اینکه اکثر واکسن ها بر اکثر جهش های ویروس کرونا موثر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حریرچی دوشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت میزان فوتی های کرونا 3 برابر میزان فعلی است، افزود: به طور مثال اگر 3/5 برابر مرگ و میر اعلام شود به طور قطع باید گفت 10/5 برابر بوده است.

او ادامه داد: حتی آمار هایی که کشور های مختلف اعلام می کنند درست نخواهد بود، به طور مثال انگلستان بیمار های بیمارستان های خود و بخصوص ایالت های جمهوریخواه را دقیق اعلام نمی کرد.

حریرچی در ادامه به وضعیت کنونی کرونایی کشور اشاره کرد و افزود: 8 شهرستان در جنوب و جنوب شرق کشور قرمز هستند که از این بابت نگرانیم، برای اینکه روند نزولی در این مناطق دیده نشده است ضمن اینکه از جنوب و جنوب شرق ورود ویروس هندی و آفریقایی محتمل می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریرچی: اکثر واکسن ها بر بیشتر جهش های ویروس کرونا موثرند

حریرچی: اکثر واکسن ها بر بیشتر جهش های ویروس کرونا موثرند