مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 02:352021-05-24پزشكي

خشونتی که بیشتر و حساسیتی که کمتر می شود


وقتی سیاستمداران ایرانی خیلی راحت به یکدیگر تهمت می زنند و ترور شخصیت می کنند، به نهادینه شدن خشونت روانی کمک می کنند، روندی که مانند بسیاری از رفتارها و کنش ها، - ایسنا/فارس وقتی سیاستمداران ایرانی خیلی راحت به یکدیگر تهمت می زنند و ترور شخصیت می کنند، به نهادینه شدن خشونت روانی کمک می کنند، روندی که مانند بسیاری از رفتارها و کنش ها، برای جامعه مضر است و تاثیرات منفی خود را برجای می گذارد.

اینگونه به نظر می رسد که مردم نسبت به چه چیزهایی حساس تر شده اند و به مواردی اهمیت می دهند، که پیش تر برایشان مهم نبود.

انسان ها دیگر از سطح اولیه زندگی و تامین نیازهایی مانند خوراک و پوشاک فراتر رفته اند و به سلامت روانی نه تنها خود، بلکه به سلامت جامعه ای که در آن زندگی می کنند هم توجه دارند.

در کتب قدیمی، از خشونت گسترده به مثابه عملی مشروع صحبت می شد، ولی امروز جامعه به خشونت واکنش نشان می دهد، حتی اگر قربانی این خشونت یک نفر باشد، اما همچنان پرسش هایی وجود دارد؛ اینکه آیا میزان خشونت در جامعه ایران، بیشتر شده است؟ دلیل آن چیست؟ آیا واکنش به خشونت، بیشتر و پررنگتر شده و .

مثله شدن فرزندان به دست خانواده، آخرین مورد از یک خشونت خانوادگی بود که برای چند روز به خبر داغ ایران و حتی جهان بدل شد، اتفاقی که روی اقدام مادری که 2 فرزند خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونتی که بیشتر و حساسیتی که کمتر می شود

خشونتی که بیشتر و حساسیتی که کمتر می شود