مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 02:352021-05-24فرهنگي

تغییر کاربری سالن های سینما ادامه دارد


رییس انجمن سینماداران خبر می دهد که درخواست برای تفییر کاربری سالن های سینما ، در سال جدید هم متوقف نشده و در دو ماه ابتدایی 1400 چند سینما در تهران و شهرهای دیگر خواستار تغییر کاربری و استفاده ای دیگر از سینماهای خود شده اند.

- رییس انجمن سینماداران خبر می دهد که درخواست برای تفییر کاربری سالن های سینما ، در سال جدید هم متوقف نشده و در دو ماه ابتدایی 1400 چند سینما در تهران و شهرهای دیگر خواستار تغییر کاربری و استفاده ای دیگر از سینماهای خود شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که در روزهای گذشته بازگشایی سالن های سینما در فرانسه و استقبال مردم برای تماشای فیلم و تشکیل صفی طولانی پشت در سالن خبرساز شده بود، سینماداری ایران با شرایطی بحرانی روبروست تا جایی که در یک پردیس سینمایی فروش سانس خانوادگی به صرف قلیان برای کشاندن مخاطب به سالن تبلیغ شد.

بعد هم که صدای اعتراض و درخواست شورای صنفی برای برخورد با این سینما به میان آمد، مالکش اعلام کرد که قصد دارد پروانه فعالیت سینماهایش را پس از 15 خرداد باطل و سالن ها را با هدف رونق فوت کورت های مجموعه به طور خصوصی برای نمایش سریال و فیلم خارجی و فوتبال در اختیار بگذارد.

البته در بررسی وضعیت سینماهای ایران، نمی توان تاثیر واکسیناسیون سریع تر را در کشورهای دیگر بر اطمینان خاطر مردم جهت حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری سالن های سینما ادامه دارد

تغییر کاربری سالن های سینما ادامه دارد