مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 02:102021-05-24سياسي

بشیری: فعالیت کاندیداها باید با اخلاق، رعایت اصول و متانت باشد


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که انتخابات عرصه فرصت خدمتگزاری بیشتر به مردم را فراهم می کند، پس فعالیت کاندیداها باید اخلاق، رعایت اصول و متانت توامان باشد.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که انتخابات عرصه فرصت خدمتگزاری بیشتر به مردم را فراهم می کند، پس فعالیت کاندیداها باید اخلاق، رعایت اصول و متانت توامان باشد.

فرهاد بشیری در گفت و گو با ایسنا، درباره فضای انتخاباتی پیش روی کشور، با بیان اینکه قانون اساسی برای روند انتخاب رییس دولت ضوابطی را در نظر گرفته است، اظهار کرد: عملکرد گذشته کاندیداها، برنامه هایی که ارائه می کنند و اخلاق مداری وی قطعا در انتخاب مردم تاثیرگذار خواهد بود و ملاک این انتخاب قرار می گیرد.

وی ادامه داد: عملکرد شخصیت هایی که برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند تا حدودی برای مردم روشن و مشخص است، اما موضوع مهم این است که آن ها در این روند انتخابات برنامه های مدیریتی خود را برای اداره کشور به مردم و رای دهندگان به صورت روشن ارائه کنند تا مردم بدانند دقیقا به چه شخصیتی و با چه برنامه هایی قرار است رای بدهند.

نماینده مردم پاکدشت همچنین بیان کرد: باید توجه کنیم انتخابات عرصه فرصت خدمتگزاری بیشتر و مطلوب تر به مردم را فراهم می کند، پس فعالیت کاندیداها در این روند انتخاباتی باید با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: فعالیت کاندیداها باید با اخلاق، رعایت اصول و متانت باشد

بشیری: فعالیت کاندیداها باید با اخلاق، رعایت اصول و متانت باشد