مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 01:052021-05-24بين الملل

بیش از 500 عضو حزب دموکرات خواستار «پاسخگویی رژیم صهیونیستی» شدند


همزمان با تشدید اختلافها میان دموکراتهای آمریکا بر سر حمایت یا عدم حمایت از جنایات اسراییل، از دموکراتها در نامه ای سرگشاده خواستار حمایت بیشتر واشنگتن از مردم فلسطین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، بیش از 500 تن از اعضای حزب دموکرات و همچنین دانش آموختگان کارزار انتخاباتی جو بایدن در سال 2020 نامه ای سرگشاده را امضا کرده اند که در آن از رییس جمهور ایالات متحده می خواهند تا در حمایت از مردم فلسطین اقدامات بیشتری انجام داده و رژیم صهیونیستی را برای اقداماتش در غزه و مناطق مجاور آن وادار به پاسخگویی کند.

این نامه سرگشاده در حالی انتشار می یابد که اختلاف نظرها در میان رده های حزب دموکرات و میان برخی اعضای جناح مترقی همچون الکساندرا اوکازیو کورتز و چهره های میانه روتری همچون بایدن که در حمایت از اسراییل موضعی نسبتاً پایدار دارد، رو به افزایش است.

در واقع، با وقوع درگیریهای یازده روزه در غزه که بیش از 248 شهید برجای گذاشته و ویرانی های بسیاری را در غزه موجب شده، فشارها بر رییس جمهور ایالات متحده جهت اتحاذ موضعی قاطعانه تر در قبال رژیم صهیونیستی رو به افزایش گذاشت.

نگارندگان این نامه در واقع بر این فشارها افزوده و یک نقطه عطف را در افکار عمومی ایالات متحده که بیش از گذشته منتقد جنایات رژیم صهیونیستی شده است، نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 عضو حزب دموکرات خواستار «پاسخگویی رژیم صهیونیستی» شدند

بیش از 500 عضو حزب دموکرات خواستار «پاسخگویی رژیم صهیونیستی» شدند