مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 19:002021-05-24پزشكي

واکسن کرونا هیچ عارضه ای در قم نداشته است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام اینکه تا به امروز هیچ عارضه ای جدی در مورد واکسن کرونا نداشته ایم، گفت: تا به امروز 40 هزار واکسن در قم تزریق شده است و در هفته جاری نیز محموله واکسن در سطح کشور توزیع نمی شود به همین علت برای روزهای آینده هفته .

- سیامک محبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه مرکز مصلی پنجمین پایگاه تجمعی واکسیناسیون در قم است، اظهار کرد: مرکز شماره دو و سه واکسیناسیون بر اساس استانداردهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شرایط مراکز تجمیعی را ندارند به همین علت طی روزهای آینده به دنبال استفاده از مکان های دیگری برای این مراکز هستیم.

 وی اضافه کرد: تا پایان هفته یک پایگاه خودرویی در بلوار شهید سلیمانی افتتاح می شود تا بتوانیم به شیوه مطلوب به سالمندان خدمت رسانی داشته باشیم، هر چند اکنون نیز امکان تزریق واکسن در خودرو در دیگر مراکز فراهم شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: پیش بینی کرده ایم تا یک مرکز واکسن در نیروگاه و یک مرکز دیگر در پردیسان ایجاد کنیم تا بتوانیم دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون را تسهیل کنیم.

وی از ایجاد 6 لاین تزریق در مصلی قدس قم یاد کرد و گفت: در این مرکز شرایط استانداردی فراهم کرده و در سطح ملی به یک جایگاه مطلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا هیچ عارضه ای در قم نداشته است

واکسن کرونا هیچ عارضه ای در قم نداشته است