مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 17:552021-05-24سياسي

حاجی میرزایی: کاندیداهای ریاست جمهوری چه درکی از مدرسه دارند؟!


می خواهم با آنهایی که کاندیدای ریاست جمهوری هستند و از سوی شورای نگهبان معرفی می شوند تا در معرض رأی مردم قرار بگیرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی و پرورشی حیات طیبه دکتر نصیری منطقه 10 آموزش و پرورش شهر تهران با تبریک سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می درخشد و مبیّن فرهنگ مقاومت، ایثار، فداکاری، شهادت، پیروزی خون بر شمشیر و اراده های محکم برای تحقق وعده الهی است.

وی افزود: روزها یکی پس از دیگری می آید، با طلوع خورشید آغاز می شوند و با غروب خورشید به انتها می رسد؛ روزها با رویدادها تمایز پیدا می کنند؛ در رویدادهاست که روزها جلوه گری می کنند؛ همه روزها مثل همدیگر هستند اما رویدادهایی این روزها را برجسته می کنند.

حاجی میرزایی ادامه داد: ارزش رویدادهایی که روزها را برجسته می کنند، یکسان نیست و برخی رویدادها در تاریخ یک ملت جاودانه می شود که سوم خرداد، روزی است که در تاریخ ملت ایران جاودانه شده است.

وی با بیان اینکه روزها یکسان نیستند و برخی روزها حامل یک فرهنگ و منادی یک پیام هستند و به همراه خود مجموعه ای از معارف ناب را می آورند، اضافه کرد: سوم خرداد یک فرهنگ، یک مکتب و مجموعه ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: کاندیداهای ریاست جمهوری چه درکی از مدرسه دارند؟!

حاجی میرزایی: کاندیداهای ریاست جمهوری چه درکی از مدرسه دارند؟!