مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 17:102021-05-24بين الملل

عراق: کشوهایی که با رژیم صهیونیستی ارتباط اقتصادی دارند تحریم شوند


معاون اول رییس پارلمان عراق در اجلاس فوق العاده اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران خواستار تحریم کشورهایی شد که با رژیم صهیونیستی ارتباط اقتصادی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن الکعبی معاون اول رییس پارلمان عراق روز دوشنبه تحریم کشورهایی را که با رژیم صهیونیستی ارتباط اقتصادی دارند، خواستار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری به رسمیت می شناسد، تاکید کرد و گفت: روابط اقتصادی با رژیم اشغالگر و کشورهای حامی آن باید از طریق تحریم کالاها و روابط مالی و تجاری با این کشورها مورد تجدید نظر قرار گیرد.

الکعبی استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی را نیز برای به رسمیت شناختن حق فلسطینی ها و مهار تجاوزات لازم برشمرد و گفت: ما مواضع ضعیف نهادهای حقوق بشر و نهادهای جهانی حقوق بشر در قبال رنج فراوان ملت فلسطین تقبیح می کنیم و از پارلمان های کشورهای اسلامی می خواهیم افکار عمومی منطقه ای و بین المللی را در جهت مطالبه حقوق ملت فلسطین تقویت کنند.

معاون اول رییس پارلمان عراق همچنین گفت که در کشورهای عربی و اسلامی باید پارلمان ها طرف های دولتی را ملزم کنند که هیچ موضعی در خصوص آشتی یا عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بدون کسب موافقت پارلمان اتخاذ نکنند و سطح نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در کشورها کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: کشوهایی که با رژیم صهیونیستی ارتباط اقتصادی دارند تحریم شوند

عراق: کشوهایی که با رژیم صهیونیستی ارتباط اقتصادی دارند تحریم شوند