مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 16:402021-05-24حوادث

پسر خردسال با نیسان مرد همدانی را زیر گرفت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مرد 41 ساله ای خودروی نیسان را داخل حیاط منزل مسکونی پارک کرده و در حال تعمیر چراغ های دنده عقب خودرو بود.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مرد 41 ساله ای خودروی نیسان را داخل حیاط منزل مسکونی پارک کرده و در حال تعمیر چراغ های دنده عقب خودرو بود.

سرهنگ فرخ جمالی افزود: این راننده، خودرو را در حالت دنده عقب قرار داده و سوییچ خودرو را نیز باز گذاشته بود و با نشستن در عقب خودرو در تلاش برای تعمیر و رفع نقص چراغ های دنده عقب خودروی نیسان بود.

وی ادامه داد: در این هنگام پسر همسایه وارد حیاط این منزل مسکونی شده و با توجه به باز بودن در خودرو سوار بر نیسان می شود.

جمالی بیان کرد: این پسر که پدر او نیز دارای نیسان است، اقدام به بازی با فرمان خودرو کرده و سوییچ را فشار می دهد که این کار او سبب حرکت و پرش خودرو به سمت عقب و قرار گرفتن مرد 41 ساله بین سپر نیسان و در خانه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی اضافه کرد: با توجه به شدت ضربه وارد شده این مرد 41 ساله که دارای دو فرزند خردسال نیز است، دچار خونریزی داخلی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر خردسال با نیسان مرد همدانی را زیر گرفت

پسر خردسال با نیسان مرد همدانی را زیر گرفت